Lund

Igår åkte jag tåg till Lund och sedan hem till Johannas syster som bor utanför Lund. Där har Johanna och Simon sommarjobbat en stor del av deras sommarlov. De hade det verkligen jättemysigt där, stora områden med åkrar, fina solnedgångar och ett jättemysigt hus! Barnen som Johanna passar där (hennes syskonbarn) var jättegulliga och den yngsta killen Benjamin kallade mig för Fis x) (Lofis). Igårkväll lagade jag och Johanna taccos och när barnen hade gått och lagt sig letade vi upp Simon som höll på med traktorn på en av åkrarna. Vi fick åka med honom i traktorn det sista av hans arbetstid och sen var vi i hans husvagn.


Johanna och Benne



Visst e vi snygga? ;P
Idag har jag, mamma, Emme och Vickan vatt i Lund och shoppat. Jag köpte två sånna snygga "pann-saker" (vad kallas det?) som Johanna brukar ha (a). Riktigt colla :P

Pusshej!
// Louise

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha! xD

2009-08-16 @ 15:42:35
URL: http://johannagiselsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0