Gäster

Det är en massa folk här nu men jag har satt de små barnen framför TV:n så därför kunde jag smita undan till datorn. (a) Den ena familjen som är här består av en pappa, en storasyster och två små bröder. Deras mamma dog för bara någon månad sedan i en bilolycka. Så säger plötsligt den yngsta killen (som är ännu yngre än Vickan som precis fyllt tre); "Min mamma är död." :'( jag bara: "Jaha..." Han säger: "Men min pappa är inte död." :) sååå gulliga de är allihopa och jag tycker så synd om dem. Efter att lilla victor sagt så så kunde jag inte förmå mig att dra mig undan och läsa som jag hade tänkt när han bad mig att hoppa studsmatta med honom. så säger han plötsligt: "jag vill hoppa i famnen, upp i famnen!", han menade att jag skule bära honom när vi hoppade. <3 De två andra barnen är minst lika gulliga. "Mellanbarnet" som heter Jacob är berkligen jättesöt och han blev bra kompis med Victoria. När jag satte på djungelboken och tog fram chipsen sa han: "nu får vi inte äta fler, för det ska räcka till de andra." naw. Den äldsta av barnen har nu fått platsen som mamman i familjen och därför beter hon sig väldigt vuxet och ansvarsfullt. hon tar verkligen hand om sina bröder.

kram
//Louise


Kommentarer
Postat av: Jollis

Fy vad hemskt! ..kan förstå om du inte visste vad du skulle säga i den stunden. Tur att DU har en sån "medkänsla" haha.. :p

2009-08-10 @ 14:14:11
URL: http://johannagiselsson.blogg.se/
Postat av: louise

haha, jovisst ;P Jag var ju väldigt bra på att prata med honom om den hemska depressionen i familjen xD <3

2009-08-10 @ 18:29:14
URL: http://louise.gunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0